Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Հեքիաթ և քաղաքականություն

Հեքիաթ և քաղաքականություն
18.01.2013 | 01:03

Թվում էր, թե այս ընտրությունների «նոու-հաուն» լինելու էր էպոսագետ Վարդան Սեդրակյանը: Ո՛չ: Անդրիաս Ղուկասյանն է: Հաշվե՜նք:
Ջահել, սիրուն, բախտավոր: Սա` ոչ քաղաքական, «հեքիաթային» կատեգորիայում: Դառնանք քաղկատեգորիաներին: Թեկնածուն համապատասխանում է քաղաքական` 30-60-30 չափորոշիչներին:
ա) Ներկայացնում է քաղաքացիական հասարակությունը: Ասել է` նոր, ընդդիմադիր «խոսք» է մեզանում: Չմոռանանք, որ բոլոր «գարնանային», «բալոտնյայային» հեղափոխություններն սկսվել են քաղաքացիական սեկտորը ներկայացնող միավորներից:
Ասել է` երիտասարդը նոր «փիլիսոփայության» կրողն է մեր նախագահական ընտրություններում: Բաղադրիչ, որը մինչ այս բացակայել է ընտրությունների պրակտիկայում: Գիտենք նաև, որ այս ընտրությունների գերխնդիրը ոչ թե իշխանական ֆավորիտի հաղթանակն է, այլ «ինչպես» հաղթանակը։
«Ստոպ-կադր». ընթերցում ենք «Ֆրիդոմ հաուզի» վերջին զեկույցը, որում Ղարաբաղը դարձել է մասամբ ազատ երկիր: Հարց` ինչու էր նախորդ անգամ այն մտցվել ոչ ազատ երկրների ցանկը: Որովհետև, ըստ զեկույցի, Ղարաբաղի նախորդ նախագահական ընտրություններն անցել էին առանց այլընտրանքային թեկնածուի: Այս անգամ Ղարաբաղում իրական-գաղափարական ընդդիմադիր մասնակցեց ընտրություններին: Վիտալի Բալասանյանը: ՈՒ թե թույլ տաք պաուզան մի՜ պստիկ էլ ձգել, ապա պետք է ասենք, որ Ղարաբաղն էական` «ապրոբացիայի» տարածք է Հայաստանի համար. հիշենք, որ ժամանակին որոշակի փորձեր արվեցին, որպեսզի այնտեղ Արկադի Ղուկասյանը կատարի իր երրորդ պտույտը նախագահի պաշտոնում, որպեսզի Հայաստանում այդ փորձը ևս կիրառվի. «թույլ չտրվեց»:
Հասկանալի է, Անդրիաս Ղուկասյանի (վո՜ւյ, ինքն էլ է Ղուկասյան) առջև բավականին լուրջ առաջադրանք է դրված: ՈՒրիշ բան չհասկանաք: Ի վերուստ: Նա պետք է կարողանա դառնալ քաղաքացիական շահերի անկեղծ և իրական ներկայացուցիչը: Ընդ որում, միևնույն ժամանակ կարողանա փարատել և քանդել հանրության` այդ հասարակության նկատմամբ ստեղծված` «Տարոն, սիրուն չէ»` ոմանց ձևավորած ստերեոտիպը ևս:
բ) Եվ դա այն դեպքում, երբ Անդրիասն ինքը դրան զուգահեռ ունի խնդիր` այս կարճ ժամանակամիջոցում ճանաչելի դառնալու. չէ՞ որ շատերս նրան գրեթե չգիտենք: Նա խնդիր ունի վերցնելու շռայլորեն բաց մնացած ընդդիմադիր դաշտը ևս, դիմակայելու բոլոր կողմերից սպասվելիք հարվածներին, գրագետ քարոզարշավ տանելու` էպոսագետի այլուրեքության, Նուռի` խոշոր ցինիզմի (Արամ Հարությունյանի` «Վազգեն Սարգսյանն էր մեղավոր հոկտեմբերի քսանյոթի համար» մտքին առաջիկայում մենք անդրադառնալու ենք շատ լուրջ և հիմնավոր) կողքին:
ՈՒստի բեմելը քաղաքական ասպարեզում նա սկսում է ագրեսիվ մեթոդաբանությամբ, որպեսզի հնարավորինս արագ նկատվի: Նա Արամի ջրաղացին ջուր է լցնում` իրենով անելով նաև քոչարյանական էլեկտորատը, ասելով` «դավայ, դոսվիդանիյա, Սերժ Սարգսյան». այն է` հանենք բոլորս մեր թեկնածությունները: Ինչը, ինքնին հասկանալի է, հեքիաթի ոլորտից է: Հետո` հացադուլ անելու է պատրաստվում: Դե, սկզբի համար, էնպես` ոչինչ, եթե չասենք, որ մենք պրոֆեսիոնալ ծոմապահ արդեն իսկ ունենք: Էլ չենք ասում, որ Անդրիասի ծոմապահությունը համընկնելու է Մեծ պահքի հետ։
Բոլոր դեպքերում, թե ո՞րը կլինի երիտասարդի (ընդ որում` մեդիա-ոլորտը ներկայացնող) իրական-հեղինակային «նոու-հաուն» այս «մեծ» պայքարում, դեռ պետք է սպասել` հասկանալով, որ թեկնածուները, փաստորեն, կռվի են ելել ոչ թե 2013-ի, այլ 2018-ի համար:


Կարմեն ԴԱՎԹՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3106

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ